Familjefoto!!!!

Hittade denna bild! Från bb när jag hade födds! haha Cassi så söt och pappa med värdens hokeyfrilla och mamma med sitt 80-tals kalufs =D Love love <3




En bild på mamma ochmig! haha här syns mammas hår! Hon har haft så jävla fint hår jämt (A)
första bilden syntes det ju inge bra, eftersom hon hardet uppsatt XD haha

Mamma i sitt kalufs! Hon har alltid haft långt hår! men för några år sen så kapade hon av sig allt och klippe pach... shhiit vilken shock det var att se henne då XD hahah

Lite kul! Jag är så grymt lik mamma när man ser bilder på henne i min ålder! Det ända som skiljer är att jag föddes blond/ vit och mammam föddes svart/ brunt hår! haha Ganska så roligt XD


Hihi Jag har sånna fina föräldrar! ;) Bådde pappa och mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0