Dagarna går ihop!

Känns som om att jag inte har någon koll på dagarna längre! De bara flyter samman! har jobbat idag så nu är jag frysen och trött! Gick hem. brrrr :O jobbet har gått bra som vanligt ;) hihi idag har jag haft håret uppsatt! Orkade inte fixa nått med håret så fick bli nå enkelt och så fick jag ligga i sängen längre (A) smarta jag! Sen efter jag slutat så köpte jag en grov stikad tröja och en så söt tunika (A) hihi opps! Visar bild sen ;)

detta är jag nu då! Precis ätit en maka!



Justja!
Låssas pappa min sitter fast i Dubai..... trökigt! Han kanske inte änns kommer kunna hinna hem till julafton :( De har aldrig snö där men nu är det värdens snökaous och alla flyg är inställda och dt slutar inte snöa! Så jaaa! Han har vart där och jobbat men skulle åka hem i förrgår men det gick inge bra! Så han är kvar där än! Hoppas han hinner komma hem :O Trökigt annars ju :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0