Dag 26 - Mina rödslor!

Min största rädsla det är att min familj ska dö! Skulle inte finnas något värre! de är mitt liv och jag skulle inte kunna överleva utan dom, om alla bara försvann eller det händer någon tragist olyka när man ska någonstans och jag är den ända som överlever! Skulle önska då att jag dog med dom!

en annan grej jag skulle vara livrädd för! är att krocka, mina kompisar som jag skjussar på dör eller blir alvarligt skadade! Jag skulle inte kunna leva med mig själv då! Att veta att man har skadat en annan människa på det sättet! Usch.

Jag är även rädd för småkryp, ormar och andra äkliga kräldjur! Jag är även rädd att gå själv, från jobbet på kvällen eller att gå hem från krogen själv! man vet aldrig vad det är för idioter ute! Och det har ju vart en hel del voldtäckter här i Ludvika under en kort tid! Känns så obehagligt att gå själv i mörkret då!

Jag är rädd för mkt! Även att sova själv i en tom lägenhet! Usch... hehe aaa vart lite att läsa om vad jag är rädd för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0