Dag 16 - Min första kyss

Jadu! Det här kan då allt bli intressant ;) haha

Kyss och kyss! Alltså pussar och sånt har man ju alltid haft för sig! ;) haha Vet inte om det räknar när jag var tillsammans med en kisse i 5an, eller om det 6an? när vi pussades eller va vi nu gjorde! Men jaa mysigt hade vi (= jadu! Man kan väl mer kalla det att min första riktigt kyss var nog i 9an? jag har alldrig vart den här kill tjusaren. hela lekstadiet och i högstadiet 7-9an så var jag och emelie mäst bara jävliga och mobbade alla och skratta åt de! Vi gillade att göra alla till åtlöja. även lärarna så vi åkte ju allt på lite smisk och ansågs sen som 9ornas stökigaste elever! hehe bus. ajaa till ämnet Emmis. Jag är inte blyg av mig och har aldrigt var det? är ganska rak på sak. Men iaf mot den här killen var jag as blyg mot! Varför det vet jag inte? vart det var och vilken dag det vet jag inte? det var mer naturligt, inte fan kommer man ihåg sånt? haha ajaa iaf! enligt mig var vi mäst vänner! det bara var så! Han var så snäll och jag tyckte mest om hans som vän!

jag är en person som mest vill vara lite gåtfull! Jag vill inte att alla personer ska veta hur jag var och vilka jag har vart med! Det är personligt! för personligt! såå jaaa! Vart inte sån bra förklaring här men en liten snutt iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0