Dag 15 - Mina drömmar!

Humm.. mina drömar som jag på natten eller mina drömar jag vill leva?

Eftersom jag aldrig kommer ihåg mina drömar så tar jag mina drömar för mitt liv!

Jag har flera saker jag vill göra innan jag är död! Jag har gjort 1 av de! Det är att hoppa falskärm! Så  någon punkt klar!

Fallskärm
Dyckarlicens
Bungyjump
mc-körkort
Se världen
(flygit 4ggr fjärtaventura, mallorca, cypern och Thailand) vill resa mkt mer              men hunnit lite!
Skaffat körkort!
skaffa barn
(max 3, och inte än! haha)
simma vansbrosimmet! Sa förförra året att jag skulle simma detta år men glömde                    tottalt bort det! Kom på det samma dag som vansbro simmet! Så kanske nästa år?

Jaa en del av vad jag vill göra! haha Man måste våga för att vinna!

Det är nått jag ska bära med i mina tankar! Omman inte vågar kommer man inte vinna.. Man måste våga chansa för att vinna ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Faaaaaasen vilken jäkuuuul,

du har ju din bdb kvar ;) HAHA

2010-12-06 @ 19:26:23
URL: http://emmsan.blogg.se/
Postat av: Emmis

svar Emma! haha jaa klart jag har ;) As roliga minnen ju ;)

2010-12-06 @ 20:30:19
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0