Dag 12 - I min handväska!

jaa det här skulle jag ju ha skrivit igår men jag han inte? haha Var ju hemma hos Emma och Philip hela kvällen och myste och skjussa mamma och hennes kompisar (= så skriver den nu och lossas att jag skrev det igår ;)


I min handväska!!!!
Där finns det grymt mkt bråte! haha från presentkort, pengar, papper och jaa? Har typ allt där i men har inge smink i som mer eller mindre alla tjejer har i sin väska? haha Det har jag aldrigt dagit med mig! haha jag har även armband, tugumi, läkerol och jaa? Dr lipp. almenacka och min plongbock. tamponger också för den delen! haha

jag har typ allt i min väska men inte smink! Okey? haha
+ min mobil ju! haha får inte glöma den ;) Men vill ha en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0