Dag 11 -Mina syskon

Jag har en stor familj som verkligen har växt! Från början har jag 1 syster Cassandra! hon är min riktiga syster och det bandet som vi har mellan oss är obeskrivligt! Cassandra är min andra halva. Vi är syskon men även bästa kompisar! det är bara 1år och 1månad och 12 dagar mellan oss! Så som små lärde jag mig aldrig att prata förens sena år. Vi hade tvillingspråk såcassi pratade åt mig. hon var den ända som kunde tolka mina mummel och så. Mamma och pappa fick alltid be henne om tolk typ! Läkarna sa att det är hlt normalt när man är så täta. Jag kunde mer eller mindre bara säga ja osså "vilket betyder, jag också"

Det har alltid varit vi 2! alltid haft kul! Sen skiljdes mina föräldrar och båda träffa ny typ samtidigt och på en gång! Min lossas mamma Anna hade två pojkar Sigge och Calle och även min lossas pappa Anders hade också 2 pojkar, Tom och Robert! Så helt plötsligt så hade jag 4syskon till! Har inte alls samma kontakt med dom som jag har med cassi men jag ser de som min familj mina syskon och om jag presentarar mig själv och ska berätta nått om familjen så säjer jag att jag har 5 syskon! Utav oss alla syskon så är jag mitten barn, Tom 20år är älds "några månader äldre än cassi" sen cassi 20år, jag 19år, sigge 18år, Robert 17år och Calle 15år! ockey, jag och sigge är mittenbarnen ;) haha Men i längd och så är jag minst! haha Calle har vuxit förbi mig i hästlängder nu! Attans min lille bror! plutten alltså! Han var typ bara 4år första gången jag träffa han? så liten och nu är han längre? humm....

ajaaa jag är glad över min längd ;) Eftersom alla läkare och så sa att jag inte skulle bli över 150! haha Jag vann över de med 10cm!

Mina syskon är bäst ;) haha mysigt att träffa alla men det blir mer och mer sällan :(<3
Kan ju även påpeka att alla mina 4a bröder är 08er ;) hahah till utsendet iaf =D Det gillas ;)

Kommentarer
Postat av: Cassi

aw vad gulligt skrivet gumman! :) du kommer alltid vara min andra halva <3! ja jag trivs jätte bra med den :D så snygg ju ;)

2010-12-02 @ 23:01:48
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0