Att vara eller icke vara!

hejsan hoppsan! (= har precis skrivit med en rolig tjej på fb! haha Hon hade skickat ett medelande på fb och skrev att hon hade drömt om mig! haha var ju kul ;) Vi hade haft kanon kul i hennes dröm och var bästa vänner (= Intressant ;)

Nu kommer pappa snart hit! Han ska starta min bil med kablar! Attans jävels kyla som gör illa den lilla röda! han orkar inte gå igång :( Plutten lilla.... Har sovit ut riktigt ordentligt idag! Kanon skönt. kändes verkligen som det behövdes! Så nu funderar jag på att baka lussebullar? (= skulle vara så gått med degen (A) hihi Knas!

Nej! Nu så ska jag plocka ordning lite här innan pappa kommer (= Ska bjuda han på kaffe om han vill ha det ;) haha Mys mys pappa! Och så funderar jag på om jag ska önska mig en kamera av han i julkapp! Välja ut en som jag vill ha! Men då är frågan! En systemkamera eller en helt vanlig kompkt? hahah det är frågan det!

Puss puss! Måste städa nu!

Disse i sen lite för stora rosa pluffpluff jacka ;) <3 Älskade hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0