åhhhhååå min mage!

Rapar deg och det typ jäser i hela min mage och jaaa???? haha inte bra! Helt slut nu efter bulldegsätande!Bullarna är iaf klara nu och jag har smällt i mig en hel del bulldeg (A) Ingen färdig bulle har jag ätit! Gillar inte såna så specielt mkt! Bulldeg ska det vara!

Allt gick emot mig först med att baka.... åkte och handla för att köpa jäst! Köper jäst mjölk och lite annat!!!! Betalar packar i påsen men ändå så kommer jag inte hem med jästen! haha så YIPPI!!!! så när jag upptäkte det så åkte jag tillbaka och "blinka" men ögonen till kasörskan och fråga om det fanns nå jäst packet kvar? haha hon kände nog igen mig haha Hur skulle man kuna glömma mig? ;) Flört ;)

Undra om en varm dusch skulle hjälpa mitt mageont?

Nu kommer jag jobba:
Fredag - 12.00-19.00
lördag - 12.00-17.00
Söndag - 12.00-16.00
Måndag - 11.00-17.00
Tisdag - 11.00-17.00
sen ledig några dagar (= Jobbar på söndagen och sen är det julbord med brudarna från jobbet ;)

Nu äre film mys och kollar på hellboy! wheee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0