25 december!

sitter i sovkläder/ myskläder! haha har spelat super nintendo hela dagen ;) vi har kommit till värd 7 ;) wöhöö va vi är bäst på det! hahahah Men vi har svurit och slagit på dosan men det går bra ;)

Ikväll blir det utgång med Emma ;) Wöhööö... Bästa emma =D Undra vad jag ska ha på mig? hehe Hittar nog på nå snygt ;)

MIn jul har vart kanon =D ÄÖlskar jul, jag älskar julkappar! Men jag gillar inte att inte veta vad det är jag ska få! Jag är så nyfiken så jag hinner oftast lista ut allt vad jag ska få innan jag öppnar de ;) hehe spännande! Fick min gdh plattång i färgen lila ;) hihi Och så fick jag pengar (= AA berättar mer sen när jag är hemma och sitter på min stationära dator och inte denna lilla datorn ;)



haha lär hjälpa calle nu att spela ;) Jag är ju kung på det =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0