1år kvar! wöhöö. speciel dag idag!

Hejsan hejsan! Hemma i lägenheten! brr vad jag fryser :O (fastna i telen med papa) haha! Nu är jag på skriv g igen! Jobbet har gått bra (= Lite kallt har det vart för mig som gått i kortärmat! Så imorgon blir det grovstickat ;) haha

Imorgon är det DAN före Dan ! hihi =D julafton snart =D hihi Syster hemma imorgon! <3 Anders fortfarande kvar i dubhai :(

Köpt sista julklappen nu! Cassi får fixa anders julklapp som blir en vinflaska eller sprit (= Jag kan ju inte köpa det eftersom jag är 19 så det lär syster göra ;) haha hon är ju 20 =D hihi


Idag är det 1år sen jag tog mitt körkort ;) hihi så 1år kvar på prövotiden nu då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0