1a JULKLAPPEN hemklickad!

Smidiga jag! Nu har jag klickat hem första julklappen! Ska inte säga från vart eller till vem för då kan nog den allt luska ut vad det är ;) haha attans! Kommer nog bli kanon så hoppas att det iaf kommer innan jul ;)Måste ju hinna slå in det! jag är så grymt duktig på att göra paket! Paket ska vara snygga!

Jag och Emil lär även ut och köpa någon födelsedagspresent till en liten plutt ;) hihihoppas Emil har mkt förslag! haha Troligen va? noot... Ajaa det löser sig ;)

Undra vad jag kommer få under min gran? har ingen gran, men hemma hos pappa och mamma ;) Kul kul. jag ska ju jobba på julafton! haha 09.00-14.05! nais!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Sv: sötan :) Nej men om man inte är så intresserad så är det ju inte så lätt att veta, jag älskar jag historia, men äh bara du har koll på att det är fel att de förföljts å så äre ju bra :)<3

2010-12-06 @ 21:59:37
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0