Våldgästad! :O

Det har jag precis blivit av 2 styckna ur gulliga tjejer ;) haha Madde och Therese har vart här och snackat lite strunt! SÅ mysigt =D hihi Man har så mkt att prata om nu när man inte träffas varje dag i skolan och så :O hihi Mys mys! Men nu så lär jag hoppa i sängen! Klockan är 01.02 och jag ska upp 08.00 för att fixa mig och dra till blge med Milla ;) Kommer bli kul! hehe Disse är så knas och så mysig! Har legat i soffan och myst med henne (=

Ha en bra natt alla ;) Jag kommer sova som en stock :O

Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;hehe det blir så ibland.

2010-08-25 @ 10:37:32
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Nikoninan

Hoppas ni får det trevligt ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0