Snart dags att jobba!

Om 1 timme så börjar jag jobba! Åhléns är bara uppet i 4 timmar idag eftersom det är söndag så slutar kl 16.00 idag så japp (= Och så börjar jag jobbet 14.00 imorgon, as skönt =D Har sminkat klart mig och orkade inte ha håret utsläppt så vart en knut på huve istället, funkar bra det när man är för slö för att fixa håret =D




<----Vart då de kläderna idag!

Ajaa tur jag har en cam nu eftersom jag inte har någon kamera "/ Så tråkigt! men men hoppas opå att Emil tar mkt fina bilder i Thailand nu ;) Annars så får han spö av mig (A)

Är så tråkigt med en blogg utan bilder! Enligt mig då vill säga. Finns säkert folk som enbart gillar text! hehe Men jag hatar ju att läsa så kanske beror på det? Kollar hellst bara på bilderna och läser aldrig! hehe

Men nu så ska jag borta gaddarna och jaa fixa lite innan jag drar för att jobba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0