Sängen väntar skulle jag allt tro!

Får ju inte svika min säng! haha Fast har ju en ganska så rejäl sovmorgon imorgon bitti ;) wiee börjar 14.00! Känns härligt att börja sent och få sova ut lite men skulle lika järna kunna jobba från morgonen (= på onsdag blir det en lång jobb dag 09.00-19.05 ojojj....skönt skönt (=

Har vart och ätit hos Anna och Pappa och som vanligt var maten helt gudomlig ;) Och så snälla som de var så fick jag med mig en matdosa ;) hihi I´m will surview! Nera så farligt äre ju inte! Men gör knappt någon mat här hemma för det känns så värdelöst för allt hinner bli mögligt innan jag rör det! Har mer eller minde en oöpnad mjölk som gått ut! buhuu så värdelöst! Får köpa mjölk när Emil är hemma för det är han som klunkar de!


MADDE!
Nu ser du ju lite hur det ser ut hemma hos mig ;)
Bara tänk dig att det står en snygg soffa på vänstra teven och en vit snygg ny tevebänk på högra sidan och det vita soffbordet står så klart vid soffan på vänstra sidan? Förstår du? XD haha

Natti gått folk, justja, jag har ätit en halv vattenmelon, super gått! Kniv och gaffel SÅ KLART ju!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

sv: Nja sådär går iaf till knäna på mig :) ^^,

2010-08-09 @ 10:58:52
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: nadja

hörru bruden, nu har jag bokat stepen imorgon kl 18. är du på? :D

2010-08-09 @ 12:08:15
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

hahaha ohja! :D .. Får komma nån dag och se IRL :D ..

2010-08-09 @ 20:05:57
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0