Rutig så jävla snyggt!

Har jobbat idag 12.00-16.00 och kom hem med en nyinkommen skjorta (rutig) så himmla snygg och vart kär på en gång när jag såg den! hehe Så nu har jag den ;) Orkar inte fixa någon bil just nu men för den sen om jag orkar... hehe och snart så ska jag och Emil åka ut till sörvik för att få lite gått käk av pappa och Anna ;) mumms!


Igår kväll var jag och Emil och hyrde film ;) Vart Remember me och fyi helvete va bra den var!Höll på att gråta ihäl mig i slutet i filmen! Fyfan jävla terorister som kan förstöra en hel film slut med att de där tornen ska ramla ihop och alla dör i de två tvilling tornen! De var med i slutet och sjävla Robert Pattingson var i ett av tornen  och han dog.. fyfan vilken dåligt slut det var :( Snyfft :'( Ajaa en positiv grej var ju iaf att pappan la ner mer tid på sin dotter som han bara hade kvar nu efter 2 styckna söner som båda dött. ena av självmord och den andra i terordådet! huhu Ajaa Snyft så bra filmen var. Satt med ett brett flin hela filmen igenom tills slutet! '

Någon annan som sett den?

Kommentarer
Postat av: mirell

neeeeeeeeeeeej! jag har precis beställt den filmen....vad värdelöst nu vet jag hur den sluter :(

2010-08-29 @ 18:04:01
URL: http://ekroot.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0