Nyttiga jag ;) kanska ficka godis nu då?

Nu när jag vart så duktig och fixat brocoli.. HELT SJÄLV (ehh typ frågade på face book hur jag skulle göra) men praktiskt sett så gjorde jag det själv ;) Viste inte hur man skulle se när det var klart så tänkte provsmaka men dum som jag var så tänkte jag inte på att det låg i hett vatten så jag stoppa den i mun och brände tungan! huhu Ajaa men brocolin vart bra och jag är nöjd ;)

Bjuder på denna hämskt vacka bild!!!! hehe

På söndag så ska jag stå modell åt Johanna ;) Kommer bli kul XD hahaha





Pratade nyss med pappa i  telen! Han ska sponsra med klipning och färgning ;) Siken tur att jag har min pappa <3 Love you dad <3



Så ska kontakna Milla och höra om klipp/ färg tider så fort som möjligt =D hihi Kanon! Hoppas att det finns tider då jag inte jobbar! Vore ju bra.....













NAtti snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0