När ska jag ha tid att åka till Borlänge?


Det är en bra fråga! Undra undra jaaa... Humm måste kläma in det här någon dag framöver för har inte vart där på år och dar :O humm, attans^^

Hemkomen från jobbet är jag och sitter nu och äter Turkisk peber, Så jävla gått men det blir allt starkt i mun av det ;) me like i´t^^ Snart så tar jag och den lilal röda en sväng ut till sörvik för att få i oss lite käck ;) Lilla röda behöver också men han får vänta!

Prata nyss med mamma i tel så jaa varför inte leka med camen samtidigt ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Hihi en sån kjol köpte jag i sthlm :) dom är jättefina !

2010-08-09 @ 09:41:37
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0