Mys pys, jaa tack <3 Längtar till den 27e!


Skulle inte säga nej till att ha en sån här mys pys dress! De har ju synts ofta hos massa storbloggare! Så jaa vete fan om man ska ha en sån? hataratt köpa saker när jag vet att andra folk har de "/ hehe knas... Eller för att det känns så grymt fjortis att ha en sån enbart för att de andra har! typ, inte kan hålla sig från grupptryck, lika med basbolls jackerna som alla har! hehe Not me... Iaf så har jag testat en vit för ganska så länge sen och emil gillade absolut inte de, han tyckte jag såg töntig ut XD haha

Eller kanske ska köpa en för skojj skull och ha den på mig när jag hämtar upp Emil på Arlanda 07.00 den 27^^ hehe han skulle nog dö då... hehe Ajaa får tänka på det ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene ~ Mina bilder, mina drömmar!

Ja jag jobbar också den här veckan, men nästa är jag arbetslös igen! ;D ..

Jag ska köpa en sån ! :D de e ju inte direkt som att man går utanför dörren i den i vilket fall?? Alltså, den e ju till för att mysas i! :)

2010-08-09 @ 21:01:09
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: nadja

vaa, är det fjortis för att man har lika grejer som andra? :p jag bryr mig verkligen inte om vad andra har på sig. om det är lika eller inte. känns lite too much att bli irriterad över sånt :p jag menar hur gammal är man, inte 14 längre iaf :p

2010-08-10 @ 10:32:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0