Material Girl!

Madonna -Material Girl!

Den är så jävla rolig att sjunga till XD Första gången jag skönt "kareoke, eller va det nnu heter?" var på min 18års fest då alla mina kompisar hade ett mål att supa mig under bordet och jaa de lykades, ganska så bra för jag spydde som en gris! haha Ajaaa och kom ihåg att jag sjöng den här XD Jag och cassi var i samma lag men vi förlora, undra om det var för att vi var för full aoch inte kunde hålla tonarterna eller så (vi har ju trots allt en släkt/ familj som är väldigt musikalisk.. hehe ) Some boys kiss me, some boys hugs me, I think they´re ok haha snart vare fan 1år sen jag fyllde 18 XD Fyfan va tiden går fort :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0