Lock at me biches!


Lock at me! I have a cam^^hahaha Min snälla papap köpte med mig en så vart helt överlyklig (A) Ringde ju till han och fråga om jag kunde få mat och då sa han att han var i borlänge (= Sen la vi på och så kom jag på  (värsta glödlampan ovanför mitt huve) och ringde upp pappa igen och fråga, kan du gå in på elgiganten och köpa mig en cam (A) Trode inte pappa skulel göra det för klockan var ganska så mkt och han sa att det är stängt men jag envisa och sa att det visst var öppet (A) Så när jag åker ut till sörvik så äre några "idioter" som kör om mig.. humm Pappa och Anna? japp det vare fast det viste jag innan de körde om mig XD Såg annas blonda hår XD


Men nu så ska jag ut till mamma och ta hennes bil och hämta pierre i Gränges ;D

Imorgon blire att cama med älsklingen <3 hoppas att det kommer funka bra =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0