Ledig imorgon =D wieeee

Känns så könta tt veta att imorgon behöver jag inte kliva upp ur sängen! Inte häller behöver jag ha larmet på telefon igång! Jag ska bara sova (och städa, skulle behövas?) Idag har det gått bra på jobbet (= Ganska så kort dag men men ;) Ledig imorgon sen jobbar jag hela helgen +söndagen! Sen rullar nästa vecka på också (= Nu snart så ska jag ta den lilla röda och brumma iväg till mamma för att hämta hem mina nya skor och strumpor som mamma var snäll och köpte till mig idag när hon var in på Åhléns (A) hihi lovly.... Så kanske det blir mat också? vem vet!

Igår kväll skrev jag med min Emil var så skönt att höra att han lever (= hihi Sen så slutade kvällen hemma hos mamma där jag vart bjuden på mat och filmmys (A) Så höll på att somna i sängen för filmen som gick på teve var ingen höjdare för mig! Mordeni middsommar tror ja att det var! Men jaja sällskapet var mysigt så det var bra (= hihi Ajaaa nu så ska jag nog sätta fart och få nått gjort ;) ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0