Korv med bröd, fast utan korv!

Det är min vanliga fråga när jag är och ska handla korv med bröd! Fast vill hällst inte äta det så blir väldigt sällan! Jag gillar inte korv så mkt men visst om det är så, så äter jag det utan sura miner men något jag hällst slipper :) Så Min kvällsmat idag vart korvbröd med ketchup (stavning?) (= Det vart nämligen min frukost också (A) Imorse när jag skulle tvinga mig ur sängen så kände jag verkligen hur trött jag var så jag ställde om klockan och sov lite längre (A) Började 11.00 idag och stängde 19.05 idag (= Så helt trött och så börjar man 09.00 imorgon! Så ingen fritid här inte ;) Inte va det känns som iaf! Men men^^

Blir en sötis bil på mig och Emma ;) miss you bitch <3

Nu så ska jag hoppa i duschen och frächa upp mig och sen sätta mig på golvet framför teven! Ibland är jag som ett barn! men bara ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0