Käkat godis, var så sugen så jag svalde tungpercingen!

Låter inte överskriften riktigt underbar? ;) Otur som jag har.... Har kollat på The Wolfman och käkat godis och så märkte jag att det vart lite vast i mun och kände efter och la märke till att kulan som sitter på min tungpercing var borta så just nu ligger den nog någonstanns i min mage! Och vet att om jag tar ur percingen så växer det igen snabbt! Så tog till min kreaktiva sida och skruva loss navelpercingen och gjorde rent den för att hoppas på att det var samma storlek och jängan fungerade! Så då var 1 problem löst, bara det 2a kvar! Vafan ska jag ha i naveln? har visserligen haft det sen 8an (5år) och tror inte att det skulle växa igen men orkade inte chansa så drog ut en kartong och hittade navelsmycken XD siken tur jag har XD Så imorgon blir det att köpa en ny pärla till tungan ;) hehe

snygging bild till höger!

jag har percing i naveln, tungan och ett i örat som kallas för percing annars så har jag 6till hål i örat, så 7st totalt har jag i öronen och sen har jag 1 tatto.. första hålen i öronen gjorde jag när jag gick på lekis. När jag kom upp någon klass tog jag 2till i öronen så jag hade 2st i varsina och sen rulla det på. Vaveln när jag gick i 8 och hade tjatat i hjäl mig på mamma och pappa och sen percing i örat (det som räknas som percing) sen vart det i tungan (vadslagning med några kompisar! haha Vi var så bra) sen jaa är jag nöjd (= haha Fast vill ha 2-3st till hål i öronen (=

Emil har redan lagt sig i sängen och somnat totalt så nu ska jag krypa ner brevid han och bara gosa in mig i hans värme (= <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0