Hemma! Älskade Emil är också hemma nu ;D

Nu har vi typ precis kommit inanför dörren (= Vaknade i tid i morse och hade absolut inge problem med att gå upp när klockan ringde XD Var ju så glad att jag snart skulle få träffa Emil =D hihi Så gick upp 05.00 och lite efter 06.00 så packa jag och syster in i bilen och drog iväg mot arlanda ;) Wieee och hitta dit och hitta parkering var kanon bra ;) haha Härligt som fan! Emil kom efter en stunds väntande och så härligt att få krama om han <3 mmm <3 Sen vart det shopping i centrala stockholm! Hade ingen jacka på mig så höll på att frysa ihäl så var tvungen att köpa en varmt stikad tröjja som jag tog på mig på en gång XD Sen åkte vill mot globen för Emil ville in på Jabb (en kampsports butik) as tråkig men det gick bra (= Sen vare hemmåt som jällde ;) hihi Så nu har vi precis kkommit in och  nu ska vi hoppa in i duschen om ta det lugnt och bara mysa hela kvällen <3 Min älskling är hemma efter 1månads väntande!

Ha en trevlig kväll alla =D Jag ska ha en värds mysig kväll hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0