Godmorgon =D

Har precis vaknat typ.. Har sovit som en stock nästan hela natten! Somnade ju as sent i natt och först redan vid 8 tiden så vaknade jag! Men tvinga mig själv att somna om (A) hehe så härligt att vara ledig ;) Wieeee Så jaa vad ska jag göra idag? Typ tvätta och fixa lite ;) Försöka få tag på Milla (som inte svarar) och boka tid hos henne ;) MILLA SVARA DÅ! haha <3 Och så har jag planer att dra till stan och köpa lite jox till badrummet och till hallen ;) nais! Och måste först kolla va jag har för pengar på mitt kort ;)

Har bestämt mig att ha lite turkosa grejjer i badrummet ;) En matta, handukar och en låda ;) Grymt snyggt! Färger jag älskar är blått och grönt XD haha Mitt barnrum i Gonäs var blått! Miss it <3 Jag har alltid vart tvärt emot om vad som är tjej och kill anpassat.. Jag ville alltid ha blått eller grönt och cassi rosa eller röd... Eller när man var på marknaden och skulle ha såna där ballonger (som flyger iväg? ni fattar vilka jag menar) cassi skulle ta en hest (my litle pony) eller dalmatiner och jag skulle ha Batman eller spindelmannen som var mina idoler XD haha Fast en grej som jag önskade mig som liten var en batmanbil men vad fick jag när jag öppnade paketet? Joo en rosa barbibil! haha Vart lite besviken då! Ajaa haha Men nu gillar jag mer eller mindre alla färger XD

Kommentarer
Postat av: Sannaliten

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

2010-08-24 @ 14:53:54
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0