God morgon (=

Nu sitter jag här och ska nu snart borsta tänderna och sen dra iväg till jobbet ;) wiee Lunch låda med idag ;) Fast lär springa in på hemköp för hittar inge gått att äta som frukost XD Och så har jag precis skjussat Emil till skolan (= Idag jobbar jag 09.00-18.00 så blir en lång dag idag ;) Imorgon blire frissan 09.15 så skönt att fixa håret, känns som evigheter sen XD hehe men igår hade jag iaf hårinpackning i ;) Så skönt det vart och mjukt i håret <3 mmmm


Dags att skynda! Ha en bra dag alla (=

Kommentarer
Postat av: Christian Mechler

Hej Emelinda,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney XD. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete med Disney XD jag tror du skulle vara intresserad av.



Skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney XD

2010-08-30 @ 18:23:19
URL: http://youtube.com/disneyxdse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0