Dagen shopping och bilkörning i Stockholm!

Dom kör som idioter i här i Stockholm! Herre gud! Har svurit och vart riktigt förbannad på vissa som fan inte kan köra bil! Like de som åker i 30km/H när det är 50 väg! Irriterande^^

Vi har haft det kanon kul och åkt runt och älskar verkligen gps! För den vi har så kan man trycka på intressanta plattser och sen på affärer så kommer alla köpcentrum upp i närheten av där vi befinner oss så vi har hunnit med 3 stycka stora köpcentrum på hela dagen ;) Hittat en hel del roliga saker (A) hihien kjol (så fin) en body, en tunika ring, salt  och peppar skål.. aa säkert nått jag glömt XD Får rota runt i alla min påsar sen ;) haha Lovlye <3

Har haft en kanon bra dag i Stockholm med syster yster ;)

OPS!!!!!
När jag komenterar någons blogg så står det att det är från cassi och jag får inte till det! Jävla skit hatar att sitta på andras datorer och inte min egna! Alla är så konstiga! Bara min som är kung ;) hehe

BAra massa text här! Har ingen bilder och orkar inte ta med camen för de blir ju inte direkt nå bra bilder XD hehe så lär man somna i tid i natt för kl 06.00 så åker jag och syster mot arlanda och Emil beräknas att komma till en 07.00 tiden och vi vill komma i tid och att vi har tid att åka fel om det är så :O haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0