Titt tut! hihi

Nu var lördagen över och det är en ny dag och den kallas Söndag! Kvällen har vart kanon med mycket trevligt sällskap ;) Mat, prat och singstar ;) Vart en hel del folk i Gonäs ;) hihi det var Jag, Emelie, Tim, Fillan, Milla, Sibban, Dennis, Johan och Daniel =D As kul ;) Vi hade planerat att vi skulle kika på film men efter maten fastnade vi girlsen i köket och satt och prata =D As mkt prat och alltid lika roligt ;) haha me like <3 Boysen kollade på film, trölkisarna ville inte prata så mkt som vi ville XD Men det var kanon ändå och helt underbart roligt =D Ligger nu i sängen halvnaken och kollar på teve och så klart datorn ;D Så idag "imorgon" så ska jag sova ut riktigt länge! Funderar starkt på att strunta i å gå upp och bara ligga och slappa hela dagen :O SÅ^skönt det skulle vara :)

Jag för tillfället^^ Smink kvar som börjar se "gammalt" ut! Så snyggt... haha Men men det är ju bara jag här hemma så det gör ju inge hur jag ser ut då XD hihi och snart är det skola^^ Usch så trökigt! men inte långt kvar ändå ;D


God natt <3

Kommentarer
Postat av: cassipassi

hihih vad trevligt ni verkade ha :) gott med taco? ;)

2010-04-11 @ 12:27:39
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: Madde

Förlåt mig nu, men hahahahhahahahahhaha nej det är ingen islänning xD .. Det e en av världens högsta hästraser! ^^ Han är 1,80 nu, och han har inte växt klart än.. Och islänningarna blir max 150cm! ^^ ..

2010-04-11 @ 15:05:39
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0