Lördags mys =D <3

Nu sitter jag här i min säng och väntar på att klockan ska ticka iväg (= Kl 17.00 så ska jag vara i Gonäs och träffa folk ;) hihi mys mys <3 Så har stressat klart mig och sen när jag kollar på klockan och märker jag att jag hår gått om tid så hinner tillomed skriva här ;)

idag efter jobbet så kutade jag runt på stan och yra efter en present ;D hihi Hittade lite smått och gått så hoppas h*n blir nöjd ;) hihi Och så har jag slagit in det i ett fint paket =D Jag är så duktigt på det ;) hihi

Vems paket kan det vara? ;) Någonsom fyller år kanske? XD haha


Men nu så måste jag dra och lämna hunden hos mamma och sen vidare till GONÄS <3 hihi Men först så måste jag hitta rena strumpor =D

Kommentarer
Postat av: cassipassi

woopwoop du har uppdaterat;) ha så mys!!

2010-04-10 @ 19:49:57
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0