I´m a LIVE!

Alltså! 2 veckor nu sedan jag uppdaterande^^ shit.... haha SÅ lär väl att skriva här så ni vet att jag lever och mår bra ;) Har hänt en hel del under de två veckorna ;)
Förra helgen var det FEST! Först tmed tjejerna på högberget hemma hos Fillan och massa singstars vart det och dricka^^ Sen vidare ner till krogen med massa dans ;) och massa dricka.... haha Träffa på Emma och Igel och jaa... Kvällen slutade tidigt den lördagen! Men det var kul så länge det vara XD Dagen efter mådda jag så uselt! haha Och vi missa ebba Gold....
Sen var det skola och visst det var kul att komma till baka till skolan och träffa alla kompisar ;) Men inte så nödvändigt! Och så var det rockfesten i Folkan på torsdagen! Så då var emma hemma hos mig och kika på teve och åt massa mumms =D Sen ut till folkan och det sög! Alla som var där, det var sånna som inte kommer in på krogen så vi var typ de äldsta där? haha kul... nopp men men sällskapet var underbart ;)
Igår "Fredag" åkte Emil till vansbro och jag sov lite länge och sen åkte jag ut till pappa och han tvätta min bil och så fick jag mitt påsk ägg ;) det var godis och trisslåtter så nu hoppas jag på att vinna miljonen! hihi sen hem till mamma och var där och så slutade det med att jag föjde med gammlingarna "mamma och co..." till lobbybaren ;) drack cola =D mumms va gått det är ;) sen så skjussa jag hem mamma och Anders och sen slutade det med att jag följde med syster och co.. ner till Underbar (= Dansa som fan vart det ;) haha mkt folk =D Och höjdpunkten var ju då att träffa på morbror ;) Så kul att träffa han det var så länge sen så nu jävlar ;) hihi
Ikväll blir det film mys med Emma och en massa godis på det ;) Tjocka oss som fan ;) hihi Sen krogen ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hejsan ,ett tag sen jag skrev till dig här på bloggen. Allt bra med dig?:)

2010-04-04 @ 23:55:15
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Bra att höra. Det är bara bra med mig tack:)

2010-04-05 @ 00:09:58
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0