Härligt dag?

Nej! För det har vart en strul dag.. helt slut.. inte sovit så bra, vaknade as tidigt och kunde inte somna oom.. så segt! Att det kan förstöra hela dagen^^ Har iaf inte vart nå bakis idag så det är härligt ;) haha vart bara en cider och sen en lakris shot, 6a så klart ;) sen var jag nöjd (= Emma och jag hade as kul och mkt skaka rumpa XD haha Love it <3 Utgång nästa lördag med är bestämmt ;) haha Då ska det också vara mkt folk ute med Emma blir nykter så det blir jag också =D hihi Kommer bli kanon det vet jag ;) Längtar redan <3

Ajaa går dagen var kanon (= Segt på jobbet men annars bara bra ;) hihi Emma kom hit och då gjorde vi mat ;) Pommes och korv! mumms? haha Nästa gång kan vi ju allt göra en "profsigare" mat.. haha XD Men men det slank ner och jag vart SÅ mätt! usch...


Idag har jag vart så duktig :O Har vart och tränat med pappa och anna ;) Så bra gjort av mig ;) Och imorgon blir det träna med emma och igel ;) Kanon <3 hihi Och så har jag kollat på en massa gammla bilder från 2007 och sånt XD gud va kul att se alla knas bilder XD

Gammla bilder från när jag var blondi ;) Föddes som vitthårig men det vart ju bara mörkare och mörkare XD haha Men blond i rötterna är jag iaf ;)





Sen vart jag brunett i slutet av sommaren 07

Bilden neran är ju så klockren! ÅÅ vad den där dagen var kul ;)
Jag och Johanna



Sen vart det 2008....



2009





2010


Får duga med det bilder från 2010.. haha oj ojj! Men nu är klockan mkt så godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0