Härlig dag ;)

Min dag idag var kanon =D Har nämligen vart i Borlänge idag med Milla och det var så kul och kan ju säga att vi fortfarande kollar på samma saker XD hihi Tur att vi inte går i skola ihop för nu kan vi ju köpa lika saker ;) haha Länge sedan jag och milla shoppade ihop ;) Men jag kom hem med en hel del ;) 3styckna tröjor, ett par byxor, armband och en STUDENTKLÄNNING <3 Gud va lycklig jag är  nu att jag äntligen har hittat en ;) klänningen köppte jag på MQ ;) Och det var ett par till jeans jag köpte XD och i skolan har vi en uppgift om att vi ska räkna alla jeans vi har och sen väga de.. jag räkna mina i veckan men nu lär jag ju väga om ;) Så nu har jag 19 jeans (A)

Helt nöjd med klänningen =D


Dagen har vart bra i kupolen men vart lite sämmre när jag ringde till mamma och fick en utskällning av mamma för de väntade på mig hemma kl 14.00 för då skulle vi äta påsk middag^^ och då stod jag i omkläningsrummet på MQ... Men vi hade ju glömt bort tiden så det vart att skynda hem sen ;) hihi


Gårdagen var kul ute på krogen ;) Fullt nykter och fullt med dans ;) hihi Så kul <3 Tack för igår kväll på krogen ;) <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja det har det väl, har firat påsk med släktingar och varit ute och ätit , vad har du hittat på i helgen då?:)

2010-04-05 @ 11:45:23
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: nadja

åhå, va snygg :) jag har ju beställt men den har inte kommit än, rackarns!

2010-04-05 @ 16:48:14
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Ponnysill

Fin klänning! :D

men var den köpt på MQ kostade den säkert lika mycket som en bil (a) hha

2010-04-06 @ 11:15:14
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0