Ledig =D

Hejsan (=
Så skönt med måndag när man är ledig från skolan ;) hihi härligt^^ Har haft as svårt att sovit inatt! :O varför? hare vart fullmåne eller nått?

Idag när jag vakna så duschade och gjorde ordning mig... Sen så skulle vi möta pappa vid banken 12.50 så där var vi, lite sena men det gick ;) Gick bra allt och nu har jag en internet bank som jag ska kunna betala räkningar... men måste så så jag kan det så det inte är allt för svårt XD haha
kanske måste in till banken igen så de kan ge mig en lektion om hur det funkar! och så har jag en internet dosa XD haha

[mina nya uggs]
ca 900:- (har ingen koll för de är från mors butik)

Vart absolut ingen bra bild XD tog den snabbt nu XD haha

Efter en vandring på stan så vart det att köpa pizza och ta med hem ;) mumms på det va? ;) fast jag äter typ bara kanterna som emil inte äter upp XD mumms på kanter (A)

Vad leder denna dag till?


Kommentarer
Postat av: Ida Windahl

Jag kunde inte heller sova inatt :S

2009-09-28 @ 16:28:18
URL: http://idawindahl.blogg.se/
Postat av: emma

Såna skor ser så roliga ut xD (a)

2009-09-28 @ 17:39:54
Postat av: LF - fotoblogg

Svar: Själv har jag en Canon EOS 400D och jag älskar den :) Har även Canon 18-55mm (standardobjektivet) och det funkar väl rätt så bra. Ger inte så jättebra färger, så jag ska försöka ersätta det så fort som möjligt :) Det följer med mycket så det är ju kul =) Fråga henne hur mpnga exponeringar (bilder) hon har tagit med kameran. Om den har tagit mer än 50.000 så kan priset sänkas lite. (Efter 80.000-120.000 bilder kan spegeln gå sönder och det kostar att lämna in den på lagning.)

2009-09-28 @ 17:41:54
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: maria

andra bilden va skitcool, hur gjorde du den? :O

2009-09-28 @ 18:12:54
URL: http://mmhh.blogg.se/
Postat av: Lucia

otroligt vacker bild !

2009-09-28 @ 21:01:49
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0