Jobba + shopping ;)

Hejsna^^
Har kommit hem nu.. efter jag jobbade klart så tog jag mig en liten runda på stan, köpte mig två nya tröjor (A) mumms =D hihi så söta ;)
Sen efter besöket på stan så cyklade jag hem till mammsen och hälsade på (= prata massa och var social ;) hihi sen när jag kom hem så ser jag att min lilla bäbis har spytt ute i köket :( gubben då <3 alltså min katt XD Men han verkar må bra (=
[Tröja 1 lila/rosa]
[tröja 2 grå]
Så, nu har ni fått sett mina nya inköp för idag ;) Snart så kommer pappa och Anna hit för de ska skruva upp, hatyllan med mm...  Kan ju inge sånt "/ har typ tummen mitt i handen?
Senare så vet jag inte vad jag ska göra, 2alternativ...
1. åka ut till gonär och sjunga singstar med flikorna... skulle vara skojj (A)
2. Åka till mamma och vara sälskap till dom och så XD hehe

Puss och hörs <3

Kommentarer
Postat av: nadja

va trevligt, då ska jag göra det :D

2009-09-05 @ 17:02:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0