Hemma från STORSTAN...

Hejsan alla (=

Nu har jag äntligen kommit hem ;) Har ju helt totalt glömt bort att skrivit det på bloggen^^ :O Men jag har vart i stockholm i 2 dygn... Åkte i fredas och kom hem nu för ett tag sen^^

Har bott hos min faster, det var jag, systar, pappa och anna som åkte ;) För Anna har brudit med mig, syster maja och bella till "modell för en dag" och det var ju då på lördagen (igår) as kul ;) Men innan vi gick dit till en 14.30 så vandra vi på stan och shoppa ;) hittade inte så mkt saker men köpte iaf 2 stycken vinterjackor (A) alltid bra med fler ;) vi vart sminkade och fottade och sånt^^ as kul fast det var ju bara det att det tog sån  lång tid :O vi var där i 5 timmar :O men men och så köpte jag 10 bilder ;) gick på ca 1600:-

Och massa trevligt vare ju att umgås med några från släkten ;) stockholmarna :D mina små kusiner börjar ju bli så stora nu :O gud va de växer.. snart äre jag och syster som är små kussinerna... De har snart vuxit förbi oss^^ men men så äre när man är kort!

[Några av bilderna]






Dagarna i Stockholm har iaf vart kanon kul ;) hihi Tack =D
Nu ska jag göra mat till älsklingen som ligger och är ursvulten^^ han sa att jag får en 20 om jag gör mat ;) haha knäppis <3


[Bilder på mina nya jackor]
röda 999:-
gråa 1299:-







Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder gumman <3

/ emelie

2009-09-27 @ 19:41:55
Postat av: nadja

snygging!

2009-09-28 @ 10:53:18
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0