Godmorgon (=

Morgon och jag är vaken, klockan är bara 12 och jag har hunnit övningskört XD

vaknade halv 10 då gick jag och Mia upp, känndes bra att inte behöva sova ensam (A) hihi Men idag så kommer ju älsklingen upp (A) så slipper sova själv (A) Direkt när vi vaknade så cyklade vi hem till mamma och åt frukost, sen så skulle vi skjussa ut bror till Rämshyttan så då körde jag dit och hem ;) duktigt av mig.. haha inge motorstop häller^^ Gick bra (= Och om prick en vecka så blir jag 18^^ längtar (A) hihi så måste komma igång med körkortet nu! :O huhu



Men nu så ska jag in i duschen och göra mig fräch... ska åka med Anna till vansbro sen så får se när det blir (= hihi
Så hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: adina

haha sjukt! jaa du, nu är det måndag igen.. kul? :P

2009-09-07 @ 07:35:45
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0