Besök ;)

Hejsan (= nu sitter jag här ;D Cassi och André är här och hällsar på ;) Och Emil käkar nu innan han ska på träning XD

Har vart as duktig idag ;) jag och emma har vart duktigt XD vart till körskolan :O jaa ni hör rätt^^ jag har vart där XD haha sen så unna vi oss en varsin pommes talrik ;) hihi vi förtjanar det (A)

[ser det inte gått ut]


Och så måste jag ju visa min talang på bilden idag ;)
haha va tycks?


Men nu så ska jag typ dra.. ska hem till mamma och äta ;) och Emil han får komma senare när han har tränat klart XD

Hörs senare ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej söten :) . du om du inte känner för att köpa min kamera med alla grejer så hjälper jag dig gärna med att hitta en bra kamera om du skulle vilja ha lite hjälp :P

2009-09-29 @ 20:49:07
Postat av: nadja

hehe, jag vet inte?(: shyssta lärare kanske ;)

2009-09-30 @ 08:08:38
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0