Slut i varenda muskel i kroppen!

jaa precis... överskriften säger allt XD Sitter här och segar, ska snart gå och lägga mig! Vart en sen kväll nu men jag är ju ledig! jag har ju HÖSTLOV! jaa ni hörde helt rätt (eller rättare sagt läste) jag har höstlov nu och även nästa vecka ;) Emil han ligger i sängen och sover (= För han ska ju till skolan imorgon ;) så kul för han jag kommer ligga i sängen och dega ett bra tag in på dagen imorgon ;) Och så kanske jag inte änns kommer komma upp ur sängen! vem vet? Är ju som sagt helt slut i hela kroppen. Har ju tränat 2 ggr idag :O Sissta gången nu var ju jag med en kompis Nadja och tränade core XD haha skit dryga övningar för mage och så... men det är ju magen som gäller ;) och låren också^^ haha

Har verkligen ont i alla kroppsdelar som man kan ha ont i... men sånt är livet och det är smällen som man får ta ;)

Mina planer inför min lediga dag är!
*ha msn möte
*skriva klart nazism uppsatsen
*tvätta
*städa^^
*och försöka få någon att övningsköra med mig?
*Försöka få tid att plugga teori

Blir nog allt en rolig dag ;) eller va tror ni? haha Men nu så ska jag sova så jag får min skönhets sömn ;) Puss <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jag har ridit sen jag var 7 så ca 10 år =)

2009-10-22 @ 07:37:52
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: nadja

haha det är så de ska va :D träning är livet! jag har lite träningsverk i magen, annars mår jag kanon :D vi kör nästa gång också, vi ska bli bäst på de där övningarna ;)

2009-10-22 @ 09:45:49
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon :)



Igår färgade jag mitt hår,

vad tkr du? :)



Ha de bra / Emma

2009-10-22 @ 10:49:14
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0