skolan, träna och köra bil ;)

Dagen har vart ganska händelserik! haha eller njaa... Vart i skolan och det har väl gått bra (= På datalektionen så började jag spela farmwille och även Café World på facebook ;) haha fan så bra jag är ;) hihi

Mitt Café är ju så grymt snyggt XD haha


Sen efter skolan så har jag vart hemma och trökat, skulle läsa lite i teori boken men somnade! :O blir så sur på mig själv! Sen så efter 6 så ringde mamma och fråga om jag ville följa med och träna med henne så det gjorde jag ju allt ;) kommer nog ha träningsverk i morgon XD Sen så efter det övningskörde jag! Först lite inne i stan, sen hem till mamma och så körde jag ut till Rämshyttan för Robban skulle dit till sin mor och hällsa på ;) sen så körde jag hem till lägenheten (= hihi Vill ha körkort NU! Och så ska jag köra lite mer imorgon också ;)

imorgon blir det skola, sen träna med Emma och Jessica ;) hihi blir kanon ju ;) hoppas jag! sen blire köra =D hihi



Men nu så ska jag göra lite gröt och sen sova ;) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0