Ny dag och en dimmig morgon^^

Godmorgon alla gladisar ;) Hur har natten varit! Jag har sovit men vaknat ett antal ggr under natten av massa olika ljud och att katten vart så dryg! har legat vaken en stund i sängen innan jag orkade gå upp XD haha

Idag blir det nog att gå till stan en sväng och kika runt om det finns nå kul ;) haha me love to shopping <3 och sen blir det att fortsätta filmkvällen med älskii, cassi och andré ;) blir nog bra XD vi har ju 3 filmer kvar XD

Igår kollade vi på dumpad och re cycle jag och syster valde ju då dumpad och emil och andré valde den andra konstiga filmen XD

Jag igår innan vi gick hem till mor, mys i myskläder så klart <3






Men nu har jag drygat mig klar med lite bilder och ska börja göra ordning mig ;) in i duschen och så =D PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0