New phone =D

Sitter här och bara väntar^^ väntar på att mamma ska höra av sig^^ Vill åka till blge en sväng men mamma viste inte för hon mår inge bra "/ så vi får väl se....

Har vart i skolan, kort dag kan man säga ;) Och sen gått på stan med Emma och en liten stund så var sandra med innan hon åkte hem (= Kikat på kläder och skor =D me love <3 hittat 2skor som jag vill ha (A) hihi Men jag har vart duktig och inte köpt mig nå skor ;) har inte köpt nå kläder för den delen häller XD I have pimp me phone today ;) Känns som om den skulle vara ny ;) haha massa diamanter som jag var och köpte på guldfynd ;) stiligt vart det allt ;) Och så har jag köpt 2 fiskar nu så nu äre några som bor i mitt tomma akvarium ;) hoppas de får leva ett tag iaf utan att Tyson ska se de och börja fiska^^


Mina små nyinflyttade (A)

Och så köpte jag mig den här magneten som sitter på kylskåpet, så söt (A)

På stan så var vi och åt på China town och sen vandra vi vidare i affärer och efter några timmar så gick vi och satte oss på café Engel ;)  mumms <3 jag köpte bara varm chocklad med grädde (A) så sjukt gått det var :O

Och så måste jag ju visa skorna som jag har blivit kär i :O

De andra skorna fick jag ingen bra bild på... Men de var fina de med ;) hihi Tack för idag Emma <3 Och det vart ett as långt inlägg med massa bilder XD

 

Puss på det ;)

 


Kommentarer
Postat av: nadja

hehe. jag har också hitta ett par sjukt snygga skor där inne, lår höga stövar! me love!

2009-10-02 @ 16:15:12
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0