Jobbat today ;)

Hejsan =D Idag har jag haft ganska mkt att göra ;) morgonen börja med att jobba i 4h så det var ju trevligt ;) Sen vart det att gå hem läsa lite i teoriboken men somna! vafan^^ Helt otroligt att jag sommar varje gång. när det inte är nå kul att läsa så somnar jag! Och idag på jobbet gick det bra ;) INGA DRYGA KUNDER som försöker pruta XD blir så tokig på människor som tror att de kan pruta ner en lampa så de får den gratis =S va är det för idioter? Vi är ju fan i SVERIGE^^Och så vart jag bjuden på smörgåstårta av Johan ;) mumms =D hihi så gått me love it!


Och så fick vi helt oväntat besök här för ett tag sen :O då kom hela familjen Windahl! haha så söta ;) Köpt med sig gosaker till oss ;) och firat deras son som fyller nu på måndag XD Emil fick en tidig födelsedags present av mig idag XD haha han fick 3st kallingar som Jag och Emma valde ut i blge här i veckan  ;) hihi snygga =D SÅ de har vart här ett tag och så köpte de med burkdricka för att slippa disken XD haha Och kan ju säga tatt det var några dagar sen jag och Emil diska så det var en hel del så det fanns inge glas kvar XD Fast all vår disk fick vi ju diskat :O så bortskämda vi är när Ninna är på besök XD haha Så Tackar (= hihi




Rolig händelse i BLOGGVÄRDEN!
Såg vilka 5 bloggare som blivit nominerade och det var ju då, Kenza, Stina, Foki, blondinbella och Egoina.. så kul att jag nästan börja skratta att KISSIES inte änns vart med XD haha undra hur hon känner sig nu? när hon slösat flera tusen på en klänning och så äre typ inga som röstar på henne? vist några har väl röstat men hon kom ju inge långt eftersom hon inte vart nominerad XD HAHAHAH

Men nu ska jag strunta i bloggvärden ett tag ;) ska mysa med min kille och kika på film ;) <3

Kommentarer
Postat av: nadja

jag tyckte de va bra att iaf foki vann. hon är ju super söt :)

2009-10-17 @ 21:55:53
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, så förbannat gött att hon inte gick vidare :P



sv: Jag mår fint, hur mår du själv? :)

2009-10-17 @ 21:59:30
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

sv: Endel plugg, träffa pojkvännen och lite såntdär:)

2009-10-17 @ 23:14:19
URL: http://missextra.se
Postat av: johanna

Hihi sötan, :) men kissie vann "kaxigast" i bloggvärlden. Så hon vann ju det iaf ^^,

Kul att Foki vann inom 3 kategorier, det var hon värd (=

2009-10-18 @ 12:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0