Hemma från en shopping vända...

Med Emma och Jennifer =D hihi as kul ju ;)

Har vart på Riskettan idag, sitta still i 5 timmar, hade samanlagt 25min rast under den tiden... Och det var en väldigt deprimerad kurs.. usch Men nu är den genomförd iaf^^ hihi Vi som var på kursen var Emma och Fillan med en mer massa människor som jag inte vet va de heter XD Och vu fick godis och läraren stälde soptunnan vid oss för han tyckte vi var godisråttor XD

Efter den kursen var slut så kom Jennifer och hämtade upp oss vid körskolan och så åkte vi ner till stan och vandrade runt där, sen drog vi till donken och åt lite XD sen åkte vi vidare till Elgiganten, rusta mm ;) hittade lite smått XD köpte duschtvål. Tvättmedel och sjöljmedel. En tändare XD En leksak till katten och kan säga att han älskar den :O haha En as trevlig resa vart det iaf ;) hihi Tack för det gummorna <3

Och så kan jag ju säga att mina fiskar som jag köpte så dog ena morgonen därpå... så har bara den svarta kvar^^ måste köpa mig en ny till han/hon

 

Men nu så ska jag kolla på tv ;) PUSS


Kommentarer
Postat av: cassipassi

köp nå andra fiskar, dom dör ju bara!

jag kan ju berätta om ett tag om mina lever ;)

2009-10-05 @ 15:57:47
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: cassipassi

haha jaha det var så det var :p men ah den tävlingen är jag inte med på iaf :D vill inte heller ;) men ah lycka till! <3

2009-10-05 @ 16:01:50
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: marie

svar; ja verkligen! önskar man hade pengar så man kunde köpa precis det man pekade på hihi :)

2009-10-05 @ 21:32:32
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja, det är ju det. Men det är ju bara ett tecken på att föräldrarna inte har tagit sitt ansvar som förälder. Men det är ju en annan krona det.



Men om detta införs, så kanske föräldrarna får sig en väckarklocka om hur deras barn egentligen är och kanske gör något åt saken?



Puss

2009-10-06 @ 10:31:14
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0