kolla på tv och plugga? det funkar inte för mig!

Jag kan absolut inte plugga samtidigt som jag tittar på tve :O Blir bara att jag kollar på teven och boken ligger i handen! Och så när jag säger till mig själv att läsa så läser jag bara om samma rad! samma rad hela tiden :O så drygt^^

2 ½ man....

Kollade på det här programmet när jag försökte plugga! kan ju säga att jag gjorde upp XD


Min dag idag har vart bra ;) lite oturs dag kanske?
Börja med att försova mig! Vaknade halv 10 och började kl 10.15 :O så vart att göra ordning sig snabbt som fan :O Men kom precis i tid iaf ;) Slutade lite tidigare från sista lektionen idag och kan ju säga att det var nog alla förvånade över :O Kristna som aldrig låter oss gå tidigt! Sen ner och plugga lite teori ;) Sen direkt till jobbet! Jobbet gick bra, en as grinig kund men annars bra ;) Stängningen gick bra när jag skulle ta ut pengarna ur kassan och när jag skulle ta upp 20orna så tappade jag hela bunten på golvet :O vilken klump jag är^^

Imorgon blir det skola till 4a sen plugga teori (= så blir inge jobb imorgon så imorgon får bli en plugg dag^^ har as mkt prov framför mig nu :O as drygt^^ huhu

Ajaa nu snart så ska jag sova ;) Puss <3 Vet att min blogg är hur dålig som helst nu men jag har helt ärligt inge tid :O jobbar så mkt nu så hinner inte :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw okej, måste också plugga :S fyfan.. allting kommer nu innan lovet.

2009-12-01 @ 15:22:18
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0