Första advent?

Jaa gud va tiden bara rusar iväg^^ snart är det sommar och STUDENTEN! det är väl det jag längtar efter? jaa tiden bara springer! Söndag idag och första advent som jag totalt har missat! trodde att det var nästa söndag? :O Eftersom det inte ens är december :O men men så kan det väl vara? haha Får väl försöka få tid imorgon att köpa en sån där som man har fyra ljus i (=

Min dag idag har vart bra och stressig! jobbat 12.00-18.00 fast var iväg ut på stan och käka på China restaurang med Emil och hans mor och även hans två små syskon (= Sen var det bara tillbaka igen och jobba ;) imorgon blir det att jobba med!

Och så har jag ju käkat ett knäck äpple ;) åå vad jag älskar det XD skickade ner pappa på att köpa ett när jag jobba XD haah

Sovmorgon imorgon!som jag brukar göra så brukar jag och Emma vara och träna men imorgon så ska jag nog gå till körskolan och plugga teori istället :O Ska bara höra med Emma om det är okey ;) Men nu så ska jag hitta på nå kul att göra ;) kanske plugga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0