Shopping ^^

Hejsan, och än en gång sorry för riktigt dålig uppdatering^^ huhu känner mig dum (A) Sitter hemma hos pappa nu, har precis ätit mat =D det vart grillat mumms så gått det var hihi

Dagen idag har väl vart helt ok!  Solat ute ett tag, vet inte riktigt hur länge jag var ute i solen XD Disse var med en sväng i början, på en gång när jag la ut filten på gräset så lägger sig hon mitt på filten så jag knappt får plats XD hah det är min hund det som ska synas mäst ;) hihi gosi hund <3

Disse är nyklipt så nu är hon as kort hårig och inte alls lurvig som en nalle :(
Men man får väl vara glad att det växer as fort ;)


När jag solade klart och var tvungen att gå in av värmen så frågade mamma mig om vi skulle kunna åka och kika p¨å grejjor... Och jag sa ju JA och ville absolut med ;) Är alltid kul att shoppa grejer, vad det än är för grejjer^^ Så vi åkte och kollade lite olika affärer (= Mamma var snäll och köpte ett usb minne på 8 gig (tror det kallas för gig) och så fick jag ett nytt snyggt armband (A) hehe.. Armbandet har 3 ringar på sig och det står olika på varje, det står Believe, Inspire och Dream... hihi as sött (A) Jag vill ju tattuera in typ Believe på handleden, så snyggt det skulle vara =D Sen så var vi och handlade massa grejer till mitt rum (= Mamma tycker jag har det så stökigt så köpte lite smått och gått som jag kan ha alla mina grejjer i XD hihi blev bra ;) Fast än så fattas det lite som jag vill ha^^ Men det fixar sig... Och så fick jag en box med alla x-men filmer hihi de är ju ganska bra så tänkte kolla igenom de sen så ska jag gå på bio nu när den sista kommer ut ;) eller den nyaste kanske det heter XD

Så här såg jag då ut under shooping rundan med mamma ;)


Och det var absolut inte ett ända moln på himelen idag när jag sola ;)
Så himmla härligt =D


Mitt armband ;D


Nu sitter jag här och fryser och kollar på tv "/ huhu tråkigt... Och snart så är det sommarlov så härligt  :O 
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. In i duschen? nu eller senare... hehe det blir nog senare (A) kanske hinna göra en ansiksmask och skämma bort mig själv^^ Låter inte det härligt? hihi

Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg hos sommarungarna Tryck då här^^ skulle vara super snällt om ni kunde göra det =D kramisar <3

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: haha nej precis :D klart jag kan rösta på dig :P

2009-05-25 @ 20:27:09
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

oh lyckos dig har du pudel. vilken storlek är de? ;)

2009-05-25 @ 21:19:55
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: E&T

SV: Jag vet inte riktigt! I veckan någon gång! :D

KRAAAAMAR! Är det bra med dig förresten?

2009-05-25 @ 21:58:31
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄLSKARDINBLOGGG

2009-05-25 @ 23:07:07
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att din helg har varit bra :)

2009-05-25 @ 23:47:55
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: jenny

underbart med sol!

2009-05-28 @ 10:30:03
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0