Emelinda är superglad =D

Hejsan^^
Jag är så himmla glad nu (A) hihi nu känns livet att vara på topp ;) och så blir det lätt genom att fått shoppat ;) hihi (A)
Har haft kanon kul i blge med Johanna (= mkt prat har det blivit och det var så länge sen jag var med henne så det var riktigt skojj (A) måstes göras om =D

Jag har hittat: En klocka (äntligen) 3 ringar, 1 armband, 1par skor och en tröja =D hihi Kan ju säga att det vart inte en ända av de kläderna som jag la upp för de satt verkligen inte bra :O

Nu snart så ska jag åka med pappa och Anna till vansbro och träffa älsklingen en sväng (= hihi så mys mys (A) saknar han som fan :D <3

Så här såg då jag ut idag (= söt va? (A) haha


Jag och Johanna var nyttiga på tåget dit ;) Vi köpte vindruvor (A)




Det som jag shoppade under dagen ;)


Men nu har jag lite brottom så har bara slängt in allt det här nu^^ Ska iväg till vansbro och träffa älsklingen en sväng =D Så wieee och jag är så GLAD Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

TAck för sällskapet, riktigt kul hade vi :D:D:D<3 Tack för att du hjälpte mig med naglarna också (A)

2009-05-06 @ 09:46:49
Postat av: nadja

åh jag behöver också en klocka, gaah. men hittar aldrig nån snygg haha. vvart köpte du din då? :)

2009-05-06 @ 19:07:49
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0