090511

Hejsan^
Hur mår alla idag då? Jag mår bara bra... har bara lite tråkigt för tillfället :O hehe men annars helt ok ;D Och är lite för lat också (A) måste plugga men skuter upp det som vanligt :O Men ska iaf plugga nått idag ;) 

Och även idag så har jag haft Engelska nationella, sissta delen så hoppas nu som fan att jag blir gonkänn så jag slipper de här skitet xD hatar engelska :O huhu

Dagen idag har iaf vart helt okey (=  Har bara haft två lektioner, började med matte och då vart det inte att räkna nått för lotta hade med sig fika till oss (= Snällt vare. Men imorgon har jag nationellt i den :( suck... Och andra lektionen jag hade var engelska nationella sen så var min dag klar ;) Så då fick vi skjuss ner till stan av sandras kusin så tack för det ;) 

Vart att gå och äta på donken (a) först så tänkte vi gå och fika med vi alla var så hungriga så då varrt det donken så vi fick lite mat i oss ;) var lika gått som vanligt XD Så jag kom typ hem nu för ett tag sen XD Och även så träffade vi på Therese och Fredrik med deras lilla Julia (A) Sånn urgullig unge :O så söt och så liten =D Blir avis på dom XD 

Lilla Julia ser ut som en liten docka (A) så söt 


Hon är bara 2veckor och 1dag idag (a)  


Men nu så ska jag försöka tvinga mig själv att plugga lite :O kommer annars inte bli så bra i slutändan XD hehe Och så har jag tänkt mig att jag ska visa lite saker som jag köpte i 





Kommentarer
Postat av: marie

Jaa precis!! Åhh vilken söt bebis :D

2009-05-11 @ 17:13:43
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: marie

Hon var helt underbar :D jag vill oxå ha en liten tjej sen

2009-05-11 @ 17:16:29
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0