090506

Hejsan^^
Hur mår alla idag då? har ni haft det bra?

Jag har haft en ganska värdelös och tråkig dag (= Har vart i skolan sen inget mer lixom! ganska tråkigt xD Nu sitter jag och kollar på Vänner och det är ju så jävla kul XD haha

Ska snart sätta mig och plugga lite, och i morgon har jag engelska nationell :( fyfan alltså vad jag suger på engelska^^

Min outfitt idag! väldigt dålig bild men han inte ta någon bättre xD


Vet inte vad jag ska skriva för jag är så inne i vänner så kan inte koncentrera mig (A) Men jag kanske skriver nå mer senare ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

sv ; a det är det :D

2009-05-06 @ 21:17:21
URL: http://aamandakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0